Veelgestelde vragen

Wat als ik wil annuleren?
Als je ons de dag voordien voor 12 uur de annulatie doorgeeft, worden geen kosten aangerekend. Als je door overmacht, dit wil zeggen door omstandigheden waar je niets aan kan doen, de rit dient te annuleren, worden ook geen kosten aangerekend.

Wanneer je echter laattijdig de rit annuleert of wanneer een vrijwilliger voor de deur staat en je bent niet thuis, wordt de verplaatsing van de vrijwilliger aangerekend of een forfait van 5 euro als hij nog niet vertrokken was.

Wat als ik het tijdstip wil wijzigen?
Het wijzigen van een afgesproken tijdstip kan maar met de coördinator van Hop-in zelf gebeuren. Op die manier kunnen wij een correcte dienstverlening garanderen.

Wat als er geen vrijwilliger is?
We trachten onze service optimaal te organiseren, maar onze dienstverlening blijft afhankelijk van de beschikbaarheid van onze vrijwilligers. Als de vrijwilliger te laat is, vragen wij jou om ons te contacteren zodat we kunnen nagaan waar het probleem zich voordoet en hoe we het kunnen oplossen.

Kan ik me voorbereiden?
Als je ervoor zorgt dat je op tijd klaar staat en het adres en een eventueel telefoonnummer bij de hand hebt van de dienst waar je moet zijn, dan helpt ons dit zeker vooruit. Zorg er ook voor dat je voldoende cash en wisselgeld bij hebt om het onze chauffeurs zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Indien je weet hebt van verkeersproblemen op de weg naar de bestemming, dan mag je ons dit zeker doorgeven. Op die manier kan onze vrijwilliger tijdig vertrekken.

Dient onze vrijwilliger bepaalde voorzorgsmaatregelen te nemen voor het vervoer, dan horen we dit graag op voorhand.​

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑